تبلیغات
سوپر ساباکی بانوان دماوند . بامربیگری سنسی قدرتی . آدرس دماوند پشت اداره آموزش پرورش جنب اداره ورزش و جوانان باشگاه مدنی (فردوسی) --- رشته رزمی سوپر ساباکی (کای کان دو) بانــوان دماوند
رشته رزمی سوپر ساباکی (کای کان دو) بانــوان دماوند
رشته رزمی سوپر ساباکی(کای کان دو)شهرستان دماوند
میزان مصرف مایعات در ورزشكاران و تشنگی
نوشته شده در تاریخ شنبه 21 بهمن 1391 توسط سنسی قدرتی | نظرات ()
تشنگی

سوال اینست که آیا احساس تشنگی همیشه با آغار کم آبی همراه است؟پاسخ اینست،نه همیشه.در بسیاری موارد ورزش واقعاً واکنش تشنگی را مختل میکند.به هنگام ورزش شما مقدار زیادی آب را قبل از احساس تشنگی از دست می دهید و قبل از اینکه بطور کامل کم آبی شما جبران شود احساس تشنگی از بین میرود.بنابراین برای تأمین نیازتان به آب نمی توانید به حس تشنگی اکتفا کنید.به عنوان یک ورزشکار،لازم است که بطور آگاهانه بیش از آنچه که دوست دارید آب بنوشید،مصرف کنید،بویژه زمانی که در گرما ورزش میکنید.

میزان مصرف مایعات در ورزشكاران

بنا به همه دلایل فوق،ورزشکاران لازم است که آب یا سایر نوشابه ها را قبل،در طی و بعد از ورزش مصرف کنند.

قبل از ورزش:یک یا دو لیوان مایعات را دو ساعت قبل از مسابقه یا تمرین بیاشامید تا اطمینان حاصل کنید که بخوبی هیدراته شده اید.پانزده دقیقه قبل از شروع ورزش یک لیوان دیگر نیز بنوشید.

در طی ورزش:در طی ورزش برای جایگزینی مایعات از دست رفته و اجتناب از گرمای بیش از حد هر20- 15 دقیقه ،180-120 سی سی مایعات بنوشید،مایعات سرد بهتر است چرا که به سرعت جذب می شوند و حرارت مرکزی بدن را سریعتر پایین می آورند.

پس از ورزش:این نکته که پس از انجام ورزش به مصرف مایعات ادامه دهید حائز اهمیت است که جبران کم آبی بدن زمان میکیرد.برای اطمینان از اینکه به اندازه کافی آشامیده اید،خودتان را قبل و بعد ورزش توزین کنید.به ازای هر 5/0 کیلوگرم کاهش وزن حداقل 500 سی سی آب مصرف نمایید.این اشتباه را نکنید که وزن کاهش یافته در ورزش مربوط به چربی است،چرا که چربی بتدریج از دست میرود و در مقیاس چند روز،مشخص نخواهد شد.تقریباً تمام کاهش وزن طی ورزش از منشاً آب می باشد.




درباره وبلاگ

.::سوپر ساباکی::.

برترین . قویترین و جامع ترین ورزش رزمی
پست الکترونیک
تماس با مدیر
RSS
ATOM
جستجو
آخرین مطالب
آدرس باشـگاه
سال نو مبارک
کای کان دو
نقش مواد پروتئینی در تغذیه ورزشکاران
ورزش زنــــان
نکاتی مهم در مورد ورزش بانوان
انرژی
غیر هوازی چیست؟
آمادگی هوازی واصول تمرینات آن
تمرینات هوازی چیست؟
بهترین روش برای یادگیری یك كاتا
اهداف كاتا
ستودگان رزم
10 ویتامین مورد نیاز ورزشكاران
لزوم انجام حركات كششی
آرشیو
آذر 1394
فروردین 1394
مهر 1393
شهریور 1393
آذر 1392
مهر 1392
مرداد 1392
خرداد 1392
اردیبهشت 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391
نویسندگان
سنسی قدرتی
پیوند ها
تکواندو(شهدای دماوند)
سوپر ساباکی کای کان دو دماوند
سوپرساباکی شهرستان مسجد سلیمان
پیوندهای روزانه
سایت عاشقانه
آدونیا - ایده ای جدید برای دیده شدن
نقشه کش
ابر برچسب ها
سن سی قدرتی
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :
این صفحه را به اشتراک بگذارید
ابزار رایگانابزار به اشتراک گذاری مطالب

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِیِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی كُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

.



ابزار وبلاگ

موبایل

فال حافظ

دانلود

خرید اینترنتی

جاوا اسکریپت